Pages

17 Ocak 2011 Pazartesi

Pazar, Alışveriş, Yağmur ve dahası

Dün yağmur altında dolaştım. Beyoğlunun pasajlarını, kitapçıları ve müzik marketlerini...
Aslında geçen pazar gidecektim ama küçük kardeşim son beyoğlu ve taksimde gerçekleşen olaylardan sonra beni yalnız göndermek istemedi iyide etmiş çünkü bizim arkamızdan gene karışmış bir sürü olay çıkmış haberlerde görmüşsünüzdür.
Neyse diyeceksiniz ki bu yağmurda derdin neydi. Bir arkadaşımın doğum günü var. Giyecek bir şey ya da kullanacağı bir şey almak yerine anı olarak saklayacağı bir şey almak istedim bu sefer eski plakçıları dolaştım kendisi küçük bir krocan olurlar ki bu sebeple ona çok sevdiği ibrahim tatlıses'in plaklarından birini almak istemiştim ama bulamadım. Başka bir arkadaşımında doğum günü gelecek ay onada çok sevdiği yavuz sultan selim'i anlatan şöyle ciltli gösterişli bir şey almak istedim maalesef onuda bulamadım. Sucuk gibi ıslandım. Bir sürü yol yürüdüm. En sonunda da pek içime sinmesede alışverişmerkezlerinden birinden birer tane yüzük aldım. Takarlar mı yada beğenirlermi bilmem ama o kadar çok dolaştım ki en son bunlarda karar kıldım.
Allahtan yağmur yüzünden hastalanmadım yoksa yanmıştım.
Günün asıl talihsizliği akşam oldu. Gene babamla tartıştım. Anlaşamıyorum ben bu adamla anlatmaya çalıştıklarımı anlamıyor, bağırmayı konuşmak sanıyor ve dinlemiyor. O yüzden dün gece sinir bozukluğu ile doğru düzgün uykuda uyuyamadım. Sağa döndüm, sola döndüm olmadı. Afakanlar bastı diye battaniyeyi attım serinlersem uyurum dedim olmadı. Mp 3 taktım kulağıma müzik dinleyeyim dedim. En sonunda dalmışım kafamda milyonlarca düşünce dolanınca maalesef uyuyamıyorum o yüzden müziğe verdim kendimi...
Bu arada iki tane köpüşümüz oldu en kısa sürede fotoğraflarını burada yayınlayacağım.
Ve Twilight Fan sitemizde benimde naçizane katkıda bulunduğum bir hikaye yayınlanmaya başladı ki bu durum beni baya heyecanlandırıyor.
Şimdilik bu kadar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder