Pages

29 Temmuz 2010 Perşembe

telefonum benden bir parça

benim kadar normal olmayan varmıdır? merak ediyorum.
telefon zilleri konusunda takıntılı olduğumu farkettim. insanlar telefonda ki müziklerimi duyunca garip oluyorlar. daha doğrusu her uyarı çalışına bir parça yerleştirince insanlara garip geliyor.

sanırım en normal olan telefonumun çalma sesi leona lewis I see you avatarın soundtrack'ı. her kez telefon zili olarak farklı bir parça kullandığı için ayrılıkçı bir davranış olmuyor bu . ama devamı var.

mesela alarmım beyonce'nin halo parçası
neden mi onu seçtim youtube da kızın biri gossip girldeki chuck ve blair için bir video yapmıştı fonda da bu şarkı vardı. çok hoşuma gitti. oysaki ben beyonce sevmem tek dinlediğim parçasıda bu. kadının çok güzel bir sesi olmasına rağmen çıplaklığına vurgu yapması sinirimi bozuyor.

asıl makara mesaj müziğim hani herkes en normal şeyleri seçerya ben de o yok evanescence bring me to life mesaj gelince bağıra bağıra çalıyor benimde hoşuma gidiyor. millet telefonun çalıyor diye atlıyor yok diyorum mesaj bu öyle deyincede suratıma aval aval bakıyorlar bu kız deli diye.

ama ne yapayım müziği seviyorum. hemde takıntı derecesinde çok eski şarkılar da var mp3'ümde çok yenilerde.
bu aralar mustafa ceceli takıntım var sormayın gitsin. ama onun nerede zil olarak kullanayım bulamadım.
önerisi olan?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder