Pages

31 Temmuz 2010 Cumartesi

almanlara benzediğimi farkettim
almanyada bir fabrikaya gidin öyle sistematik öyle dakik çalışırlar ki zannedersiniz makineler çalışıyor
bende düşündüm bende makineler gibi olmuşum çalışma açısından değil ama yaşam şekli açısından
bir günde sabahtan akşama kadar neler yapıyorum envanterini döktüm

7:20 kalkış
7:45 evden çıkış
8:20 işyerine varış
9:00 kahvaltı
9.20 internette sörf fan sitesine girmek gazete okumak son çıkan kitaplara bakmak izlediğim blogları okumak
10:00 iş vakti
12:30 öğlen yemeği
13:00 iş
19:00 eve gitmek için iş yerinden çıkmak
19:30 eve varma
19:45 akşam yemeği
20:00 kitap okuma ve tv izleme arasında geçen gece seansı
24:00 yatış

ortalama haftanın 5 günü yaptığım tek düze bilindik hareketler bunlar 5 dakika önce yada 5 dakika sonra ama muhakkak yapılanlar
farkettim ki acayip sıkıcı ama sorumluluklar söz konusu oluncada yapacak bir şey yok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder