Pages

29 Temmuz 2010 Perşembe

neden kadınlar hep tehlikeli olana çekilir?



cevap sanırım tehlikeli olan bizi cezbediyor.


efendim uzun zamandır vampir filmleri manyağı olan bendeniz inat ederek kocaman bir izleyicisi kitlesi olduğunu bildiğim true blood (doğru kan ) dizisini izlemiyordum.


neden inat ediyordum derseniz yanıt yok itici geldi herhalde malum fazla küfür fazla seks


ama bir kaç hafta önce ani bir can sıkıntısı krizi ile izlemeye başladım.


amanin diyom başka bir şey demiyom.


fena bir diziymiş konu ilginç ve güzel


karakterle her ne kadar sokie rolünde anna'yı beğenmesemde fena değil.


hele bir de bir eric northman aldı bir viking var ki bileniniz bilir


yakıyor eziyor geçiyor


alexander skarsgard oynuyor adam harbi viking 1,93 boyunda, sarışın, mavi gözlü isveçli vikinglik ucundanda olsa kanında var.

şekilde de görüldüğü gibi süper resmin kusura bakmayın hani iyice görün dedim.

neyse dönelim tb eric'e adam öyle karanlık bir karakter ki (başka vampirlerde var ama o filmin starı bence)sokie tarafından itici bulunsa bile muthiş çekici,seksi, komik ve bir o kadarda tehlikeli ama genede gel beni ısır diyesi geliyor insanın.

şimdi ben dizinin ve kitabının müptelası olan arkadaşlarlar'dan spoiler aldım. meğerse bizim melek sokie ile eric arasında çok güzel şeyler olacakmış. boyun bükmeyen vampirimiz değersiz insancığa hakikatten aşık olacakmış.

durun şimdi ne demek diyeceksiniz hakikatten. tb de bir olay var şöyleki bir vampir kanını içtiği insanı öldürmezse o insanla bir duygusal bir bağlantısı oluyor. aynı şekilde insanda onun kanını içerse o bağlantı güçleniyor. insan vampir kanı içermi diyeceksiniz bunlar içen cinsten. bizim sokie ile eric bu durumu bazı olaylardan dolayı biraz abartınca birbirlerine karşı güçlü duygular hissetmeye başlıyorlarmış. ama ikiside bunun sebebinin kan olduğunu düşünüyorlarmış. özellikle asil vampirimiz eric sokie'ye aşık olduğunu kabul etmiyormuş. gel gelelim ki 10.kitaptan alınan istihbaratlara göre eric gerçeğin farkına varıyormuş. harbiden bir insana aşık oluyormuş.

bak gene çenem düştü tehlikeli olana çekilmekten başladık tb'nin spoiler'ına daldık.

ee kadınız canım her haltın içinde hatta kanın bile içinde romantizim arıyoruz. doğamızda var.

neyse beni bu diziye eric bağladı. muhteşem seksi ölümcül yakışıklı hele bu 3. sezonda üzerine giydiği o tişörtler ve kazaklar varya yırtasım geliyor onları hani insan bir şeyi güzel taşır bunu anlarım ama bu kadar mı güzel taşır
bu haksızlık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder