Pages

13 Temmuz 2010 Salı

aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor

telefon anonsunun ne işi var başlıkta diyeceksiniz var var.
bir çok kişinin takip ettiği smallvile dizisine sonunda bende sardım.
sanırım süperman'i fazlaca özlemişim.
işin komik yanı diziyi başından değil sonunda izliyorum neden mi?
clark ve lois hikayesi bilindik bir şey ama bu hikayede bir sürü farklı karakterlerde var.
9 sezonun son bölümünü izledim geçen akşam ve arada sırada takip ettiğim bu dizide oliver quınn'in chole'ye aşık olduğunu öğrendim.
şimdi nasıl oldu, neden oldu, ne şekilde oldu mevzusuna daldım. 9. sezondan izlemeye başladım sonra geri geri izleyecem sezonları.
9 sezon ortalama 20 bölüm 180 bölüm
birde benim gibi bir takık söz konusu bir diziye başladım mı dünya ile bağlantımı koparıyorum bu durumda
aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor cümlesi mantıklı geldi.
6 sezon house
4 sezon heroes
3 sezon true blood
2 sezon merlin
3 sezon gossip gırl seğretmiş ve bunu son 4 ay içersinde yapmış biri olarak sanırım ne kadar takık olduğumu anlamışsınızdır.
not : en kısa sürede dönmeye çalışacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder