Pages

30 Kasım 2011 Çarşamba

ortaklaşa yapılmış bir hata çıkar ortaya, bazen iki bazen çok kişi tarafından yapılmıştır.
ama ihale her zaman son sorumluluğu alan kişinin üzerine kalır çünkü kontrol etmesi gereken uyarması gereken odur.
aslında kusru varmıdır. evet vardır kontrol etmesi gerekir ama kişi işini yaparken bir sonraki kontrol edecek diye ona güvenerekte iş yapmamalıdır.
benim başıma geldi böylesi ben kontrol ediyorum diye nasıl olsa kimse takmadı yapılan yapıldı ve sonunda patladı.
ardından ne mi oldu. ben yalvar yakar çözdüm işi. çözdümya suçuda kabul etmiş oldum. suç zamanında gelmeyen evrakları kontrol edemediğim için başıma kaldı. evrakların zamanında gelmemesinin suçu benim değildi. ama ben çabaladım ve hallettim o zaman kendi suçumu kabul etmiş ve kendi kıçımı kurtarmış oldum.
yaptığım çabalar sonucu işi yoluna koymama rağmen iki ay içerisinde yerine getirmem gereken bir sözüm vardı. ve bir ayı bitti. yarısını hallebilmem mümkün iken boşa gitti. sıfırdan bu ay tamamlamam gerekiyor nasıl becericem ne yapıcam hiç bir fikrim yok ama halletmek zorundayım.
ortada bir söz var, başkaları yardımcı olmasada ben sözümü yerine getirmek zorundayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder