Pages

11 Temmuz 2011 Pazartesi

yorgunum, yorgunlar, hepimiz dökülüyoruz....

hafta sonu neler oldu.
bir kere bütün program bozuldu çünkü dayımlar önce düğün evine gittiler oradanda dayımın kızına geçtiler orada kaldılar.
zaten günüm berbat oldu. erken çıkamadım. bir sürü iş birikti. hatta çabuk eve gidip onları beklemek için bir sürü taksi parası vermeme rağmen program bozuldu.
pazar sabahı ne varsa saat 6'da uyandım. dön dur, müzik dinle, kitap oku yok uyuyamadım. 9 gibi kalktık. kahvaltı ettik. tam o esnada dayımlar aradı. gelin bizi alın diye. beş dakikada hemen gittik aldık geldik. kısa bir sohbetten sonra attık kendimizi yollara.
ama bir şey diyeyimmi bu istanbulda arabasızlıkta problem arabada, park yeri bulmak gerçekten çok büyük sorun. önce eyüp camii'ne gittik. teyzemde sürpriz olarak gelmiş, annemle cami dolaşmak istediler eyüp'e götürdük. oradan da dayım boğazı görelim dedi. karaköy, beşiktaş,ortaköy,bebek'e kadar gittik ve ancak sadece bir yerde park yeri bulabildik.
aslında deniz turu yapacaktık ama babamın deniz korkusu var o yüzden karadan gittik. dayımın ne kadar içine sindi bilmiyorum. ama bir daha ki geldiklerinde artık beraber yaparız o turu. bebekten sarıyer'e gitmeden istinye parkın önünden çıktık. sultanahmet camii'ne gittik. annemler namaz kıldı. biz dışarda oturduk, yemek yedik, ayasofyaya gittik. 7 de yeğenimin düğünü başlayacağı için 4 gibi eve döndük. tabii benim küçük yeğenime sözüm olduğu için annemi, babamı, dayımı ve teyzemi eve postaladım. ben, kardeşim, yengem ve iki yeğenim forum istanbula turkazoo'ya gittik. yeğenime sözüm vardı istanbula geldiklerinde götüreceğime dair unutmamış bende kıramadım.
gerçi biraz tuzlu oldu. kişi başı 25 lira gibi bir ücret ödememize rağmen çokta beklediğimiz gibi çıkmadı. evet balıklar var hatta köpek balıkları var hatta 80 mt'lik bir tünelle geziyorsunuz ama açıkçası yıllar evvel gülhane hayvanat bahçesi iken içinde bulunan akvaryumdan pek farklı gelmedi görüntüsü verdiğimiz paraya deymedi açıkçası...
oradan çıktık ha bu arada küçük yeğenime istanbul hatırası aldım çok sevindi. zaten bir hediye alacaktım aradan çıktı.
forumda alışveriş yaptık. sonrada madoya gidip soğuk milkshake'lerimizi yudumladık. apar topar eve geldik. çünkü geç kalmıştık. bir yandan giyindik bir yandan makyaj yaptık. 8,15 gibi düğüne gittik. aslında kızlar ve ben gitmek istemiyorduk. ama dayım mecbur bıraktı. orada dayıları, amcaları, yengeleri, çocukları kim varsa gördük. bir aralar dayıma kaçalım biz diye takıldık ama izin vermedi.
eve gelmemiz 11 i geçti. üzerimizi çıkartmamız, makyajımızı temizlememiz kimimizin yemek yemesi, kimimizin duş alması sayesinde saati 12 yaptık. büyük yeğenim benim dvd'leri görünce avatarı izlemek istedi bursada izleyememiş dvd'sinide almamış. 12 den sonra mısır patlattık. oturduk dvd izledik. film bittiğinde saat 2:30'du. tabii bir de evde 10 kişi olunca yatak sorunu oluştu. kardeşlerim kendi odalarında kaldılar, babam benim odamda kaldı, yengem ile dayım annemlerin yatak odasında yattı. ben, annem, teyzem ve iki yeğenim salonda kimimiz çekyatlarda kimimiz yer yataklarında yattık. ama ben hem yatağı yadırgamaktan hem de salonda bulunan saatin tiktaklarından sabahı sabah ettim. tam dalmışım annem dürttü. horluyorsun dedi. kızlar uyanacak. bende dürtünce saatte baktım acaba uyuyamı kaldım diye meğerse derdi horlamammış. alışık olmadığın bir yerde ve alışık olmadığın bir pozisyonda yatınca horlama kaçınılmaz oluyor.
neyse kısacası 10 dakikalık bir uyku ile ayaktayım bugün. misafirlerimiz sabah ben çıktıktan sonra gitmişler az önce aradım iyi yolculuklar diledim. şimdi tek beklentim bir an önce akşam olsada eve gitsem ve yatsam.
ha bu arada yeni misafirler var ama umarım gece kalmazlar da gerçi kasımpaşada oturduklarından gece yatıya kalmazlar ama akşam yemeğine felan kalırlarsa gene 12'leriz gibime geliyor bu gece de yatar benim uyku işi oysa ben eve gidip yemek yeyip hemen yatmak istiyorum. şu anki planım bu...
ha bu arada gelenler annemin rahmetli en büyük amcasının eşi ve kızı başka kim gelir bilmiyorum. bu tarafta işleri olduğunu gelmişken görmek istediklerini söylemişler ama yengemin pek adeti değildir gelmek bakalım mevzu ne annemden akşama haberleri alırım artık....