Pages

22 Temmuz 2011 Cuma

öylesine

profilimde yazdıklarıma takıldı gözüm
belirli bir cümleye
ailem vazgeçilmezimdir demişim
bu kelimeyi okuyunca düşündüm yalan söylemişim diye geçirdim içimden
hayır yalanda değil ama canımın acısı ailemin tamamından olmasada bir kısmından yani babamdan vazgeçirmiş beni
sabah sabah gene kusucam içimdekileri size, kötü olanları saklamak istemiyorum
bazen ben mi kötüyüm diye düşünüyorum bilmiyorum asla da bilmeyeceğim
ama farkettim ki buraya yazmaya başladığım noktadan bu ana kadar bir çok kez yalan söylemişim
yok yalan söylemek değilde sözünde duramamak demek daha doğru olur
mesela buraya yazmaya başladığımda kilo verme maceramı yazacaktım ama beceremedim, sonra ailemi seviyorum dedim ama babamın canımı yaktığı her saniyeyi ve ondan vazgeçişimi anlattım,
yapmak istediklerimi yazdım, çoğunu yapamadım..
liste böyle uzayıp gidiyor
son zamanlarda farkettiğim başka bir şeyde sağlık sorunlarımı hep göz ardı ettiğim malum regli sorunum hala devam ediyor ve ben hala adam gibi bir doktor bulamadığım için bu konuda tamamen sermiş bulunuyorum kendimi, sanırım regli olmamak bunu akıldan çıkarmak çok güzel geliyor ama diğer taraftan yarın öbürgün daha büyük sorunlar yaşayacağımı düşünemiyorum.
diğer taraftan beynimle ilgili bir sorunum var kekelemeye başladım, bazen kelimeleri doğru kuramıyorum, algıda sıkıntım var ama tüm bunları buradan itiraf edebiliyorum sadece doktora gitmek konusu bana neden bu kadar itici geliyor bilemiyorum
duyma sorunumda oluşmaya başladı ama onun sebebi sanırım çok fazla kulaklık kullanmaktan hem mp3 dinlemeyi seviyorum hemde işyerinde bir şeyleri izlerken sürekli kulaklık takıyorum normalde kulaklarım sürekli temizken bu aralar aşırı kirleniyor
biliyorum sizi duyar gibiyim bu kadar sorunum varken neden doktora gitmiyorum inanın fırsat bulamıyorum belki oda değil aman bilmiyorum işte yapamıyorum bir türlü...
kısacası kendime verdiğim sözleri pek tutamıyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder