Pages

9 Temmuz 2011 Cumartesi

ben hala bekarken dayımın 20 yaşındaki torunu yarın akşam evleniyor.
aklına şaşayım ne diyim kendi yapan kendi bulur
umarım hayırlısı olur genede üzülmesini istemem ama biraz erken gibi geldi bana yada benim yaş ilerlediğinden bana öyle geliyor.
neyse misafirlerim var bu hafta sonu...
bursadan annemin teyzesinin çocukları düğün için gelecek. kısacası dayımlar geliyor. ikinci hatta üçüncü derece akraba olsak bile her zaman bizi ağırlamış başlarının üzerinde misafir etmişlerdir. iki kızları var biri lise öğrencisi biri ilk okul. ilk okulda olan tam bir cimcime özledim onu...
ona sözüm var forum isanbuldaki akvaryuma götüreceğim. biraz masraflı bir haftasonu olacak ama olsun en azından bende mana ile akvaryumu görmüş olacağım.
yarın büyük ihtimak gezip tozarız sonrada akşam düğüne gideriz.
ben bugün erken çıkacağım işten eve gidip anneme yardım etmem ve misafirleri karşılamam lazım pazartesi neler yaptığımı anlatırım.
by canlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder