Pages

23 Mayıs 2011 Pazartesi

ttnet isyanı

yeni eve taşınırken (içinizden ne evmiş be aldığından beri anlattıp anlatıp duruyor diyeceksiniz şu zamanda bütün vaktimi aldığından başka malzeme yok valla)
neyse telefonları ve internetin adres değişikliğini yaptırırken dedim ha bire kota aşımı yapıyorum bari 1 ile 8 mbps arası sınırsız pakete geçeyim, geçmez olaydım.
ben 29 liralık 4 mbps paketini kullanıyordum. tek derdim sürekli kota aşmamızdı, sonuçta da 29 lira yerine her ay 50 lira gibi bir rakam ödüyordum. sınırsız yapayım dedim her ay 55 lira ödeyeyim ama kafam dan çıksın dedim adres değişikliğinde tarifeyi değiştirdim.
deminde dedimya keşke değiştirmez olaydım. benim 4 mbps olan net hızım düştü 1,75 mbps'ye iki haftadır müşteri hizmetleri ile görüşmenin sonucunda aldığım yanıt bağlı bulunduğum santral evimin olduğu bölgeye sınırsız seçenekte 2 mbps hız verebiliyormuş ben ne anladım dedim bu işten yapacağımız bir şey yok dediler. bende bu sabah telekom bölge müdürlüğüne gidip iptal ettim. orada ki memurlarında bu konudan haberi yokmuş ttnet görevlisi bir çalışana sordular durumu doğrulayınca ses seda çıkarmadan iptal ettiler.
bu günlük net'imiz maalesef yok ama bu akşam gidip türkcell'den super online fıber ınternet bağlatacağım, benim tercih ettiğim paketi 10 mbps hız limitsiz 49 tl, gerçi ttnet'ten onlarında böyle bir hizmeti net olarak veremeyeceklerini söylediler ama kötülemek ve fikir değiştirmek açısındanmı yaptılar yoksa gerçekten mi öyle akşam öğreneceğim bunun yanıtını....
kardeşimin arkadaşı türkcell'in bayisinde çalışıyor o yüzden onlardan sorunsuz olarak düzgün bir bilgi alarak interneti bağlatacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder