Pages

20 Mayıs 2011 Cuma

öküz sallandı

malumunuz dün gece öküzü sinek ısırdı galiba azıcık sallandık.
öncelikle kütahyada ki vatandaşlar başta olmak üzere hepimize geçmiş olsun.
aslında annem dürtmese hissetmeyecektim bile banyoya gidiyordum annem çağırdı otur deprem oluyor diye ama insan ister istemez garip bir duyguya kapılıyor...
mesela 97 marmara depreminde ben hayatımda ilk defa sinir krizi geçirmiştim. anneme sarılıp ağlamıştım. uzun zaman geceleri sürekli günlük eşofmanlarım ile yatmıştım hemen kaçmam gerekirse hazır olayım diye, uzun zaman avizeleri gözledim, uzun zaman en ufak çıtırtıyı dinledim atlatmam bu alışkanlıklarımdan vazgeçmem zaman aldı ama açık konuşayım tekrar yaşamak istemiyorum.
akşam sallanınca aklıma bir kaç haftadır zerk eden bir fikir geldi. biliyorsunuz yeni ev aldım. pzt ilk iş deprem sigortası yaptırmaya karar verdim. hatta evin içindeki eşyaları bile sigortalatıcam neden derseniz çoğu eşyayı yeni aldım gümbürtüye gitmesini istemem.
mal canın yongasıymış biz türklerde bu kelimeye fazlası ile bir sadakat var ne yaparsın sorun genlerde.
kardeşim akşam işteydi o yüzden içim rahat değildi. ama erken geldi. bendeki teori şudur bir arada olalımda ne olursa olsun....
neyse hepimize geçmiş olsun umarım tekrarlanmaz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder