Pages

23 Mayıs 2011 Pazartesi

kredi kartının dibine vurdum gene
ev mevzuna dehşet alışveriş yaptım
tv ünitesi alındı, televizyon alındı, koltukların yüzleri değiştirildi, bahçeye sandalyeler alındı, kardeşlerimin odasına benim odama dolap siparişi verildi, yatağım değişti ve tüm bunlar kaba olanlar incelere küçücük küçücük fırsat buldukça yapıyorum çünkü bir çoğuna nakit para gerekiyor bende onları arttırdığım paralar ile hallediyorum.
diğer taraftan hala yerleşemedik. hatta bu hafta yerleşik olan iki yerden biri olan salonu bile dağıttık koltuklar ve sandalyeler döşemeciye gitti. yani bu hafta ya yerlerde yada sandayelerde gececek çünkü ancak bu hafta sonu verebileceklermiş koltukları, benim dolap gelmediği için eşyalarım hala sağda solda allahtan dizmek aklıma geldide aradığımı buluyorum, kardeşlerimin dolapları dağınık yenisi gelecek diye yerleşemediler
hatta küçükkardeşim dün arkadaşının annesi ziyarete gelecekmiş onu söyledi aman dedik bu hafta kimse gelmesin yoksa geleni oturtacak yerimiz yok.
hata etmişsiniz dediğinizi duyar gibiyim. evet hata ettik tüm bunları taşınmadan halletmemiz gerekirdi ama oldu bir kere.
eee 30 senedir aynı evde yaşayan bünye taşınmaya alışık olmayınca oluyor böyle hatalar.
daha kendi odama bir avize almaya fırsat bulamadım ama büyük ihtimal bu akşam halledicem o işide...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder