Pages

19 Mayıs 2011 Perşembe

Mim Konusu: Eğer bir zaman tüneli olsaydı -geçmişten ya da gelecekten- hangi zamana gitmeyi, kimi, hangi olayı görmek isterdiniz? Bu sizin yaşadığınız - yaşamadığınız (Kendi unutamadığınız, keşke o anı tekrar yaşasam dediğiniz veya tarihte görmek istediğiniz bir olay vs...) Tanıdığınız ya da tanımadığınız görmeyi istediğiniz kişi olabilir..

şizocan mimlemiş gene bizi konusuda yukarıda yazılı, evet kesinlikle tam gününde güzel bir cevap vermek isterim.

bu gün 19 mayıs gençlik ve spor bayramı ve ben genç olan ve kendini daima genç hissedenlerin bayramını kutlarım....

yazdıklarımdan anlaşılacağı gibi ben kurtuluş savaşında atamızın yanında olmak isterdim. onun değer verdiği bir türk kadını olmayı, onun gibi değerli bir insandan bir şeyler öğrenmeyi isterdim ve eğer tarihi değiştirme gibi bir durum söz konusu olmayacak ise ve atamızı üzmeyeceksem ona nerden geldiğimi ve şuan ülkenin yaşadığı durumu anlatmak isterdim.

kendi geçmişime çocukluğuma döner ve ne olursa olsun daha iyisine sahip olmam için bu güne kadar yapmamam gereken hataları anlatırdım kendime...
daha faydalı bir insan olmak isterdim herkeze....

ve kesinlikle mozart bethoven gibi dünyanın ne iyi kompozitörlerini tanımak isterdim..

geleceğe ise sadece nasıl olacağını görmek için gitmek isterdim ama kötü şartlarla karşılaşma fikrinden korkumdan bunada cesaret edemezdim.

bu liste böyle uzar gider

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder