Pages

4 Şubat 2011 Cuma

O daldan Bu dala

Bu gün iki konu üzerinde yazacağım ilki benim net konusunda ki cahillliğim....
Biliyorsunuz şubatın 19 unda dünyacı ünlü Cirque du Soleil İstanbula geliyor. Bende sevgili arkadaşım esen sayesinda tanıdım onları ve muhteşem gösterilerinide youtube'dan izledim. Hazır istanbula gelmişken de gidip izleyeyim dedim. Akşam kardeşim ile biletlerini almak için nete girdik. Kardeşim tabii gurubu bilmediği için youtube'a girip videolarını onada izlettim.
Ama konumuz bu değil youtube'da video'nun hemen altında Share yazan bir tuş var tabii ben hem ingilizce hem de böyle siteler konusunda cahil olunca onun ne olduğunu bilmiyordum. Kardeşim oradan şıpadanak diye kendi facebook'una video'yu atınca anam dedim ne bu? nasıl oldu?
Meğerse olay basitmiş önce Share sonra hemen aşağısında yayınlayacağınız yerin seçenekleri olan kısma basıyorsunuz video ototmatik olarak istediğiniz yerde yayınlanıyor cahillik işte ne yaparsınız.

Akşam bildiğiniz gibi Galatasaray'ın Gaziantep ile kupa maçı vardı ayrıca ve taraftarı olduğum Galatasaray maalesef yenildi. Şimdi diyeceksiniz hayırdır nerden çıktı bu maç mevzuu.
Mevzuu maç değil aslında hakem'di. Özgür Yankaya adam nasıl bir şeydi öyle ya harbiden topu topu ilk yarısını seğrettiğim ki ( ikinci yarısında Fatmagül'ün Suçu ne? dizisini seğretmek için sattım maçı ) o nasıl bir yakışıklılık nasıl bir duruştu öyle. Anam dedim akşam maçı seğrederken ben bunu yarın bloğa yazmalı ve arkadaşlar ile paylaşmalıyım.
Kendisi hakkında fazla bir bilgi bulamadım. TFF'nun sitesinde eğitimci olduğu dışında pek bir bilgi yok. Ama görmek isteyenler nereye bakacaklarını biliyorlar.

1 yorum:

  1. Ohhh çok sevindim
    Aldınız mı biletleriniz?
    Gidiyor musunuz?
    Ben hala bir türlü ayarlayamadım; bu gidişle de ayarlayamayacağım. :(

    YanıtlaSil