Pages

11 Şubat 2011 Cuma

Notre Dame de Paris song Belle



sevgili arkadaşım handan benimde onunda çok sevdiği notre dame de paris'ten parçalar koyunca bloğuna benimde kanımı depreştirdi.
1998 yılında ki o müthiş gösterinin cd versiyonunu o zamanlar çok pahalı olması nedeni ile alamamıştım. ama ilk dinleyişte aşık olmuştum. şimdi mp3 playırımda her fırsat bulduğumda keyifle dinliyorum.

ha bu arada yapılacak 100 şey listesinin en önemli maddelerinden biridir notre dame de paris müzikalini canlı performans olarak izlemek tabii halen gösteriliyor ise....

1 yorum:

  1. malesef aynı kadroyla göstermiyorlar :( en son 2007ye kadar aynı kadro devam etmiş bildiğim kadarıyla... bayılıyorum bu müzikale ötesi yok.. ah ahh.. bu şarkı benim o blogta paylaştığım ilk şarkı :P :D diğerleri de çok güzel , hepsi çok güzellllllllll

    YanıtlaSil