Pages

7 Şubat 2011 Pazartesi

bahtsız bedevi

bu millet gerçekten kafayı yemiş durumda.
cumartesi günü işten sonra alışveriş yapmak için forum istanbula gittim.
beklediğim bir kaç kitap vardı. onları alacak oradanda mağazalara bakacaktım.
aslında durumu forum'un meydan'ından gelen insan yağınını gördüğümde anlamam lazımdı.
o kadar kalabalık o kadar tıkış tıkıştı ki, insanların alım güçlerinin olmadığı yönündeki düşüncemden her dakika caymaya başladım.
amacım içeride dolaşmaktı ama o kalabalığı görünce hemen önce ca mağazasına gittim ve yesica'nın yeni gelen tişörtlerinden kaptığım gibi oradan d&r'a gittim. üç kitap 2 dergi ve bir cd aldıktan sonra o kalabalıktan koşar adım uzaklaştım.
ama maalesef yarım saat önce en geç yarın tekrar gitmem gerektiğini farkettim.
biliyorsunuz bir ay kadar önce yeşil kunduradan snowjagger kar botları almıştım. gözüm ne hikmettense bir saat kadar önce onlara takıldı ve gördüm ki sağ tekin dikişlerinde ayrılma olmuş.
inanamıyorum ya o kadar aradım, bekledim, özene bezene aldım ve şu olana bak ayakkabı'nın kumaşı resmen dikişlerden ayrılmış. bu gün gidemem yanımda yedek ayakkabım yok ama yarın akşam muhakkak gidip çaresine bakacam.
ya ben ne bahtsız bedeviyim ya uyuz oluyorum bu şanssızlığıma....
cumartesi o kadar keyifli alışveriş yaptıktan ve kendime hem güzel kitaplar hem de güzel bir tişört aldıktan sonra bu olurmu yaaaa.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder