Pages

20 Eylül 2011 Salı

- Seni çook seviyorum.
- Varlığın için çok şükrediyorum.
- İyi ki bu Pazartesi günü sen hayatımdasın.

dün sabah her gün olduğu gibi filizime günaydın mesajı attım ki biz bunu bilgisayar yanımızda olduğu sürece her sabah yaparız.

bana cevap olarak yukarıda yazdığım satırları göndermiş.

önce güldüm. ne bileyim hoşuma gitti. uzun zamandır biri bana seni seviyorum dememişti. beklenmedik bir anda geldi. kocaman bir gülücük oldu sonra sevinç oldu. bende ona geri şu mesajı attım.

BENDE SENİ SEVİYORUM DA NERDEN ÇIKTI BU SABAH SABAH BÖYLE SEVGİ YUMAKLIĞI HOŞUMA GİTMEDİDE DEĞİL AMA ANLAT BAKALIM AMACINI
YADA MESAJI YALNIŞLIKLA BANA GÖNDERDİN BENDE ÜZERİME ALINIYORUM

ama yalnışlıkla göndermemiş. beni çok sevindirdi. uzun zamandır biri bana seni seviyorum dememişti.
oysa insanın böyle bir cümleyi duymak ne kadar hoşuna gidermiş bunu yeniden keşfettim.
tıpkı hiç beklemediğiniz bir anda sürpriz bir hediye almak gibi....
çok teşekkür ederim canım beni sevdiğin ve sevindirdiğin için...

farkettim ki biz birbirimize hiç sevgi sözcükleri söylemiyoruz. bu gün bir değişiklik yapın etrafınızfaki her keze seni seviyorum deyin. onları hem şaşırtmış hem sevindirmiş olacaksınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder