Pages

28 Eylül 2011 Çarşamba

Saç Boyası

son bir yıldır düzenli olarak saçlarımı boyatıyorum. tabii düzenli olarak derken çok da düzenli değil açıkçası mali durumuma bağlı olarak zamanını geçirdiğimde olmuyor değil...
malum boyatırsınız ve bir-bir buçuk ay sonra ne kadar kaliteli bir boya kullanıyor olsada kuaförünüz boyanız akar yada saçlarınız uzar ve dip boyası yaptırmanız gerekir.
benimde boya yaptırma zamanım gelmişte epeydir geçiyordu. saçlarım baya uzadı, dolayısı ile saç diplarim baya bir açıldı. ama ne yazıkki kuaförde boya yaptırmak epey maaliyetli bir iş olduğundan ki bana her seferinde 100 tl civarı bir rakama patlıyor, para ayarlamam gerekiyor. malumunuz halen eşya taksitleri ile uğraşıyorum.
bu sefer bir değişiklik yapmak istedim. kendim boyamaya karar verdim. ama ben o eski tip hazırlanan boyaları yada krem boyaları pek kullanamıyorum. çünkü onlarda saçlarını tek tek ayıracaksın, fırça yardımı ile boyayı dağıtacaksın, yani tek başına yapılacak bir iş değil. işte tam bu noktada yeni nesil köpük boyalar hızır gibi yetişti.
dün akşam markette koleston'nun 3/66 patlıcan moru rengi köpük boyasını aldım. içindeki talimatnameye göre hazırladım ve kendi odamın rahatlığında saçlarımı 20 dakika gibi bir sürede kimseya ihtiyacım olmadan boyadım. üstelik ne etrafımı ve üstümü başımı batırdım. 1. kutu ile 2. kutu birleştirip 3 kere sallıyorsunuz sonrada şiseyi sıkınyorsunuz içinden çıkan köpüğü iki elinizde saç diplerinden başlayarak uclarına doğru sürüyorsunuz. ister kutuyu dibine kadar bitirin ister saçınız komple ıslanınca bırakın.
tüm bu işlemler bitince 40 dakika bekliyorsunuz. aslında şimdi düşününce asıl zor kısım sıradaki işlem olan yıkamakmış, boyamak o kadar kolay ki yıkarken daha çok zorlandım açıkçası. saçlarınızdan temiz su akıncaya kadar yıkıyorsunuz. bu işlemin hemen arkasından da parlaklık ve yumuşaklık vermesi için bir krem var onu sürüp suyla duruluyorsunuz.
sonuç ilk acemilik için fena değil gibi.
bu kadar kolaylıktan sonrada, evinmin ortamında bundan sonra kendim boyayacağım saçlarımı.
teşekkürler koleston bizi büyük bir masraf ve zaman kaybından kurtardığın için...
bilgi için boyanın fiyatı 14,99 tl. yani ben bir seferde verdiğim 100 tl ile en az bir yıllık boya masrafımı karşılamış olacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder