Pages

13 Eylül 2011 Salı

gene bir kopuş yaşıyorum.
gene yazmak gelmiyor içimden...
ama zorlayacağım kendimi
neyse hafta sonu neler yaptım onu anlatayımda bari yazı konusu çıksın....
babamlar bu hafta köye gitti. bende cumartesi arkadaşlarımı çağırdım. o yüzden cuma günü akşam evde küçük çaplı bir temizlik yaptım.
cumartesi hemen iş çıkışı eve gittim. son toparlamalarımdan sonra 6 gibi misafirlerim geldi. pizza ısmarladık. çay içtik. dedikodu yaptık. çok konuştuk ama hiç bir şey konuşmadık.
ha bu arada yeni eve ilk gelişleri bilmiyorum beğendik dediler ama insanların lafına güvenmek zor artık.
ertesi sabah kardeşimle beyoğluna gittik. erken gidip kahvaltı ettik. mado'nun balkonunda güzel bir köy kahvaltısı yaptık. sonra çıktık dolaştık. niyetim atlas pasajına gitmekti. orada kostümcüler felan var. odamın duvarlarına venedik maskları alacaktım. ama pasaj 2 gibi açılıyormuş dön dolaş vakit gelmedi. bende döndüm. günün geri kalanı standart işlerle geçti.
annemler akşam geleceği için erken döndüm yemek felan yaptım. uzun zamandır yapmıyordum. ara ara yapıncada adamın elinin ayarı olmuyor neyse olduğu hali ile yediler.
bir kaç hafta sonra tekrar çıkacağım beyoğluna o zaman umarım aradığımı bulurum.
venedik maskları bende tutku oldu. ama internetten alabileceğim bol çeşidi olan yerler yok. ben böyle şakır şakır süslü püslü şeyler istiyorum....
kısmet bakalım bir dahaki sefere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder