Pages

14 Şubat 2012 Salı

sevgililer gününe dair...

sevgilisi olanın olmayanın,
olup da yok gibi olanın,
yok da var gibi olanın,
olmayıp çok isteyenin,
oluyor da ne oluyor diyenin
olduğu için çok mutlu olanın,
olmadığı için çok mutlu olanın,
0nsuz olamayanın,
onunla hiç mutlu olamayanın,
her şeye rağmen yüreğinde her daim aşk'a yer olanın,
yani hepimizin sevgililer günü kutlu olsun.

bu yazı bana bir arkadaşımdan geldi, kendisimi yazdı yoksa alıntı mı yaptı bilemiyorum ama bence günü çok güzel özetlemiş.
bu gün sevgililer günü, bu gün benim için sevgilisiz geçen sevgililer günlerinden biri....
yalnızlık duygusu, özlem diz boyuydu belki ama sonra düşündüm azı ile yetinemem, olacaksa dibine kadar olmalı...
gerçekten aşk olmayacaksa her 14 şubat'lar yalnızlık ile kurban verilmeli aşka....
geçen gün düşündüm aşk nasıl olmalıdır diye...
içimi titretmeyecekse her bakışı, kızarmamı sağlamayacaksa her gülüşü, yakmayacaksa beni her dokunduğunda, nefesimi kesmeyecekse varlığı, kalbimi tekletmeyecekse her öpücüğü, benimle her seviştiğinde cennetin kapılarını açamayacaksa bana, ömrünün sonuna kadar her sabah benimle doğmayacaksa, her gece aynı yatakta koyun koyuna uyumayacaksam, bedeni ve ruhu benle can bulmayacaksa ben neyleyeyim aşkı...
işte ben bu tutku ile arıyorum aşkı. ben onsuz nasıl nefes alamayacaksam oda bensiz nefes almasın istiyorum. bundan daha azına da razı olamam....
bir arkadaşım yıllar önce defterime şunu yazmıştı. manidar'dır benim için

öyle birini sev ki sen öldüğünde o hiç yaşamasın demişti...

işte ben böyle bir aşk arıyorum biraz bencillik ediyorum belki ama ne o bensiz, ne ben onsuz yaşamayayım. ama bu saatten sonra mümkün olurmu bilmiyorum. umut ile yaşıyorum her saniyemi, umut ile yaşıyorum her günümü, belki bir gün bulurum diye yaşıyorum onu....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder