Pages

12 Şubat 2012 Pazar

14 şubat öksüz kaldı.

kendimde bir şeyler yazmak istedim.
defalarca muhteşem sesi ile dinledim. defalarca onunla beraber parçalarını seslendirdim.
ı will always love you (seni daima seveceğim) hayatıma girdiğinde tıpkı bir çok insanın ki gibi benim de düğünümde çalınacak dans parçaları listeme eklendi.
bir hayalim vardı. düğünümün hep çırağan sarayında yapılmasını isterdim. bilen bilir muhteşem merdivenleri vardır. o merdivenlerden ı will always love you ile inmek benim hayalimdi. geçmişte kaldı ne ben evlenecek biri buldum, ne de orada düğün yaptım. şimdi mp3 player'ımda seslendirdiğin bir kaç parça var. hepsi bodyguard'ın soundtrack'ı...
bodyguard'ı hala her fırsat bulduğumda seyrederim. ama artık yoksun whitney...
artık ı will always love you'yu kimse senden dinleyemeyecek evet başkaları söyleyecek ama senin ki gibi olmayacak. artık 14 şubatlar ve bu şarkıyı sevdiği ile paylaşan herkes öksüz kaldı.
hayatımıza girdin bir heyecan yarattın ve sessiz sedasız gittin.
birbirinden güzel parçalar dinledik senden, ve seni onları dinlerken her fırsatta anacağız ama bir daha seni canlı olarak dinleyemeyeceğiz.
teşekkürler whitney bana bir hayal verdiğin için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder