Pages

5 Nisan 2011 Salı

Hormonlar ve Diziler

yazacaklarımdan sonra çıkardığım sonuç yaptığımız şeylerin en önemli nedeninin hormonlarımız olduğunu ortaya koydu. biz kadınlar her şeye yani genelde her şeye ağlarız, sevinir ağlarız, üzülür ağlarız vesaire vesaire.... romantik hikayeler, şiirler okur romantik filmler ve diziler seğrederiz. romantizim hormonel olarak vazgeçilmezimizdir. bek değilim diyen bile azcıkta olsa romantiktir. geçen gün evde dizi mevzundan açıldı. malum türk dizileri baya bir revaçta bu seneler.... bir aralar yabancı dizilere taktıydık. şimdi türk dizilerine taktık. ben neler izliyorum. şöyle bir dökümanını yapalım bakalım, günlük olarak... bunları neden izlediğime geleyim genel izleme sebebim kafa boşaltmak, rahatlamak ve elbette içinde aşk olduğundan. bu memlekette evlide olsanız, bekarda olsanız, aşık olsanızda olmasanızda içinde bir kadın ve bir erkek varsa o dizi mutlaka izlenir. bakın içinde bu iki özneyi bulundurmayan dizilerin izlenme sebebi genelde ya vurdulu kırdılı olması sebebi iledir ya da başrolündeki oyuncuyu çok sevdiğimiz içindir. pazartesi gününün dizisi yer gök aşk ; eskisi gibi çok takılarak izlemiyorum artık. çünkü artık toprak yok o zaman yusuf havvayı mı seçecek toprağı mı (benim favorim toprak'tı) seçecek diye kara kara izlerdim diziyi ama toprak ayrılınca diziden bence tadı kalmadı gerçi arada konuk olarak adı geçsede bence eski havası gitti dizinin ama genede izliyorum. salı aşk ve ceza ; diziyi pazartesiye alma ahmaklığında bulunmuşlar bakalım nasıl izlenecek dün akşam izleyemedim. gerçi diziyi önceleri yasemin ve savaş ne olacak diye izliyordum ama şimdi dizi rayına oturduğu ve başka konuları içine almaya başladığı için pek severek izleyemiyorum. o yüzden dün akşam seğretmedim hatta bu gün netten bile bakmadım. diziyi pazartesiye alınca salı günüm artık boş kaldı. çarşamba muhteşem yüzyıl ; kesinlikle tarihten esinlenen bir dizi olmasının yanı sıra anlattığı kanuni hürrem aşkı için seğrediyorum bu diziyi sonucunu bilmeme rağmen gerek atmosferi gerekse görselliği için izliyorum. arada söylenen sözler ve şiirler, geçen tarihsel olaylarda işin artısı tabii... perşembe fatmagül'ün suçune ; valla bu diziyi aslında izlemek niyetim yoktu. kitabı da film olan versiyonunuda bildiğim için beni başta cezbetmedi. içinde engin akyürek olsa da ki adamı bir hale soktular ki yakıyor. ama senaryo değişince işler değişti. şimdi diziyi fatmagül kerimi affedecek mi sevecek mi nasıl olacak diye büyük bir merak ile izliyorum. fragmanını daha bölüm biter bitmez aramaya başladığım özeti için karıştırmadığım site kalmayan bir yapım. cumartesi lale devri ; bu yeni hastalığım. diziyi izlerdim şöyle izlerdim o gün bir şey yoksa ya da estesi gün can sıkıntısından net'ten izlerdim. takip ediyordum açıkçası ama böyle değildi. şimdi cumartesi dizinin saattini dört gözle bekliyorum. pazartesi yeni fragmanını görene kadar ölüyorum ki allahtan dizinin fragmanının yayınlanma zamanı belli o yüzden kaçırmıyorum. sonra fox'un sitesinde bekliyorum özeti çıksın kafamdan özet ile fragmanı derleyip neler olabileceğini düşünüyorum ve cumartesi tekrar koşturarak televizyonun başına oturuyorum. (bu dizi için birazdan ayrı bir yazı yazacağım) pazar Behzat Ç ; adamım benim bak bu vurdulu kırdılı izlediğim tek dizi, erdal abiyi çok severim acayip bir oyuncu diğer oyuncu arkadaşlar da süperler polisiye de benim için bulunmaz nimet büyük bir heyecanla her bölümü bekliyorum. ha bir de başımızda bir ercüment belası var ama ilerki bölümlerde onunla ilgili gelişmeleri dört gözle bekliyorum. işte benim her hafta programlı olarak izlediğim diziler bunlar. reytinglere baktığımda gördüğüm kadarı ile benim gibi bir çok izleyecileri var. ayrıca evet çoğunun içinde aşk var olmazsa o dizinin tadı tuzu yok demektir zaten. hele birde kavuşma için çabalama, imkansız aşk, nefretle başlayan ya da zorunluluktan doğan bir aşk varsa allah allah diyorum. ne diyim... diyeceksiniz ki yaşamadığımız için cazip geliyor yok be reytingler valla yaşayanın da yaşamayanın da izlediğini gösteriyor. not : izliyorsanız kendinizi o yalan dünyaya kaptırmayın aşk her zaman güzeldir. her zaman satar ama çok azı gerçektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder