Pages

29 Nisan 2011 Cuma

beyaz atlı prens evlendi

gerçi atı yoktu bir at arabası vardı ama oda kabülümüz.
bugün baktım her kes prens william ve kate'in evliliği ile ilgili konuşup duruyor ben eksik kalmayayım dedim.
az önce gazeteleri okurken düğün takıldı gözüme bende cnn türk ten canlı olarak birazını seğrettim.
allahı var güzel törendi. william azcık kelde olsa sonuçta adam prens, eeee kızcağızda güzel hanım hanımcık olmuş gelinlik tasarımını beğendim sade ve hoştu.
gazetelere baktım. her kes kendisine göre bir yorum yapmış.
genel tema olarak baktığınız bize ne diyenlere hak veriyorum. elin ingiliz prensi evlenmiş bize ne faydası olacak ya da bizi ne ilgilendirir diyorum bende....
ama diğer taraftan harbiden bir çok yazara katılıyorum gerçekten bir peri masalı gerçekleşti ve sıradan bir kız beyaz atlı prensine kavuştu hemde gerçek bir prense
beni yada izleyen milyonlarca kadını ilgilendiren tarafıda bu
diğer taraftan bu kadar reklamı yapılan bir töreni ucundan köşesinden izlememekte ya da bilgi sahibi olmamakta biraz acayiplik olurdu.
10 yıldır beraberler gözümüz aşina olsada genede ilgi çekici bir törendi.
ben uzun beraberliklerden sonra evliliklerin uzun süreceğine olan inancımı yetiriyorum çünkü uzun ilişkiler resmileşince sonuçta ayrılık oluyor ki umarım olmaz
annesinin yaşayamadığı peri masalını umarım william ve kate ölüm onları ayırana kadar yaşarlar....

not : fotoğraf koymadım çünkü emin olun bir kaç gün baktığınız her gazetede, her dergide, her haberde onları göreceksiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder