Pages

11 Nisan 2011 Pazartesi

dün uzun zamandır netten görüştüğüm ama daha önce bir türlü bir araya gelemediğim arkadaşım filiz ile sonunda buluştuk. giderken kafam biraz karışıktı. acaba yabancılık çekermiyiz. nette olduğumuz kadar samimi olurmuyuz diye ama hiç yabancılık çekmedik. hemen hemen iki saat bir arada olduk. yemek yedik, çay içtik, sohbet ettik, beyoğlunda buluştuğumuzdan istiklal caddesindeki büyük kiliseyi gezdik, atlas pasajına daldık ki uzun zamandır meraklısı olduğum venedik maskları'nın orada olduğunu keşfettim. yıllardır beyoğluna giden biri olarak oraya hiç girmemiştim. bunu buradan itiraf ediyorum. filiz sayesinde gezdim. keyif aldım. ve taşınmanın ardından bir kaç aksesuar almak adına mutlaka gideceğim. neyse sohbet keyifliydi. yabancılık çekmeden her telden konuştuk. onun yaptıklarından, benim yaptıklarımdan, sevdiğimiz müziklerden, filmlerden yani aklınıza gelecek her konuda konuştuk. şimdilik çok kısa şeyler konuştuk ama bir dahakine daha uzun olur umarım. kendisi yogaya gidiyor ve banada şiddetle tavsiye ediyor sağolsun. bende şu taşınma ve yerleşme trafiğini atlatayım bir kere mutlaka gidicem bakalım neler olacak onda işe yaradığı kadar bende de işe yarayacakmı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder