Pages

5 Ekim 2010 Salı

Adı AŞK'mı Bunun

Bu aşk nasıl bir şey ki
Aşık olduğunuz kişinin size yaptığı bir çok şeyi sinenize çekmenize neden oluyor.
Oysa onun yaptığını bir başkası yapsa arkanızı döner çeker gidersiniz belki bir daha konuşmazsınız bile
Sanırım bir büyü bu karşınızdaki size ne yaparsa yapsın anlayışlı olmanızı sağlıyor
Diğer taraftan biraz feminen bakınca aslında kendinizden değerlerinizden vazgeçiyormuşsunuz gibi geliyor bana, mesela zamanla ona uygun olmak için değişiyor, asla taviz vermeyeceğiniz konularda toleranslı olmayı öğreniyorsunuz hatta daha ileri giderek o tavizsiz olduğunuz konuları unutuyorsunuz gidiyor. Oysa onlar değil miydi? Sizi siz yapan şeyler, sizin parçanız olan şeyler işte aşk bu kadar büyük bir büyü sanırım.
Ben yaşamadım o yüzden camın bu tarafından bakıp birbirine aşık olan insanların aptalca konularda birbirlerine kapris yapmalarını, aptalca konularda kavga etmelerini ve hatta birbirlerini değiştirmeye uğraşmaları bana saçma geliyor.
Asıl trajik olansa tek taraflı aşk sanırım. En tehlikeli yanı da karşınızda ki aşık olduğunuz kişinin bunu bilmesi ve aynı duyguları hissediyor gibi gözükse de hissetmemesi. Aşık, aşık olduğuna narin bir çiçek gibi davranır kırılmasını, üzülmesini istemez dayanamaz. Ama diğer taraftan karşılıksız aşk mağdurları evet mağdur onlar düşünün bir kere adam ya da kadın sevildiğini öğrendiğinde, hele bir de karşısında ki kişiyi onun kendisini sevdiği gibi sevmediğini bildiğinden tam bir bencillik abidesine dönüşür. Hani az önce saçma şeyler yüzünden kavga ederler demiştim ya işte bu durumda saçmalık ötesi olaylardan kavgalar çıkar. Ama siz sevmişsiniz ya o size ne yaparsa yapsın sesinizi çıkarmazsınız. Bir ayrılır bir barışırsınız. Her gelip gidişlerin de dünyanızı allak bullak eder. Ama size karşı sizin hissettiklerinizi hissetmediğinden bu onu hiç alakadar etmez.
Beni bu konuda asıl sinirlendiren durum ise aşık olan karşısında ki kişiyi haklıda olsa haksızda olsa bütün çektiklerini acıları unutarak aptal gibi affeder. Zaten karşı taraf bilir ben ne yaparsam beni affedecek diye kendi çıkarları doğrultusunda hareket eder ve bir gün sizden daha iyisini buldu mu tekmeyi basar gene size.
Aradan zaman geçer o kızdan ya da erkekten vazgeçti mi tekrar döner size ve aynı döngü tekrar başlar ta ki siz kendinize neler olduğunu onun neler yaptığını fark edene kadar ve kendiniz için doğru olanı bulana kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder