Pages

20 Mayıs 2012 Pazar

ileri fotoğrafçılık atölyesinin bir hafta aradan sonra ikici dersini bu gün yaptık
aslında portre çekecektik ama hava yüzünden sokağa çıkamayınca fotoğrafın renkleri kontrastı üzerine çalıştık sonra hdr yapmayı azıcıkta photoshop yapmayı öğrendik

şimdi evdeyim denedim photoshop'u ama bilgisayarın kalibrasyonunu yapılması lazımmış bilgisayar ekranının çekilen fotoğrafı doğru şekilde göstermesi için ayarlanması gerekiyormuş.

neyse onu beceremedim kardeşim gelince yapar, ardından photoshopta kendi resmime rötuş yaptım eh fena olmadı ama gözlere far sürmeyi beceremedim kısmet ders tekrarı gerekecek herhalde

sonracığıma bir manzara resmine çeşitli düzeltmeler ve fonlar üzerinde çalışmalar yaptım fark vardı ama keskinlik eksikti, bulamadım olmayanın ne olduğunu deneyeceğiz artık

raw formatındaki resmin renk düzenlemelerini yaptık

teorik dersti yani, gelecek hafta ders yok hoca çekim için gidecek ondan sonraki hafta portre fotoğrafı çekicez hadi hayırlısı

gelecek hafta sonu ailemle gezicem büyük ihtimal o yüzden sanırım bol bol fotoğraf çekicez...

kurstan eminönüne indim bir kaç şey bakmaktı amacım ama aradıklarımı bulamadım.

oradan forum istanbula geçtim. kredi kartımın puanı ve biraz ilave ile dört yeni kitap aldım.

rachel gibson aşk heryerde bütün seriyi e book okudum bu son kitap bir türlü e book olamadığından almak zorunda kaldım...
iris johansen tehlikeli aşk, yazarın bazı kitaplarını seviyorum bakalım umarım bu da güzeldir. bu kitabı tercih etmemin en büyük etkeni konusu yanında fiyatıydı açıkçası..
elizabeth elliott ya hep ya hiç, yazarın okuduğum ilk kitabı iskoçya damarımın tutmasından dolayı alınmıştır umarım güzel bir kitaptır
ve philippa gregory batrıce ee seri yarım bırakılmaz bu kadının bütün kitaplarını severek ve beğenerek okudum bunuda almasam olmazdı.

sonra offıce one'dan işyeri için bir kaç parça malzeme aldım.

ardından da kendini burgerking'e attım aslında burgerkıng o kadar sevmem ama ayaklarım beni oraya çekti.aşağı yukarı bir aydır rejimdeyim 5 kilo verdim son iki haftadır kendimize free gün bıraktık bende bu günü free günü yaptım ve istediklerimi yedim.

lakin şu anda istifrar edecekmiş gibi hissediyorum. çünkü free günün dozunu aştım. yemeğin ardından bir mado yapıp çikolatalı pasta yanındada dondurma yedim. limonata ve kahve içtim bildiğin dolmuş durumdayım o yüzden akşam yemeği kesinlikle yok....

bu haftalık bu kadar şimdi gelecek hafta sonu kardeşim ile bol bol çekim yapıp farklı makine modlarında farklı şekilde fotoğraflar deneyeceğiz bakalım ortaya neler çıkacak.

bu arada hani resimleri bastırıp kendi evime asacaktım bundan sonra da arkadaşlarıma hediye edecektimya hoca bir firma önerdi benim bulduğumdan biraz pahalı olacak ama neyse bakalım biraz daha araştırayımda sonra bakacaz çaresine....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder