Pages

22 Mayıs 2012 Salı

atölyedeki hocamın tavsiyesi üzerine fotoğraflarımızı bastırmak için uğur varlı ile iletişime geçtim.
adamlar hocamızın dediğine göre en iyisiymiş ve bir çok ustanın fotoğraflarını basıyorlarmış.
kendileri bizi sadece fotoğraflarımızı bastırmaktan kurtarmak yerine birde photoshopta düzeltme işinden de kurtardılar.
fotoğrafı doğru şekilde görebilmek adına bilgisayarınızın doğru kalinrasyonunun yapılması gerekiyor bunun içinde en kısa ve keskin yol kalibrasyon aletleri ama bunlar pahalı aletler. uğur varlı siz fotoğraflarınızı getirin bilgisayarlarınız uygun kalibrasyonda olmayabilir biz yapalım burada düzeltmelerini dediler.
çok heyecanlıyım. artık resimlerimi düzgün bir şekilde bastırabileceğim ve hem kendi evimin duvarlarına asabileceğim  hem de arkadaşlarıma hediye edebileceğim.
bu hafta sonu ailemle gezicem umarım güzel bir yere gideriz.
şu aralar gene bir regli problemim var ama şöyle her an olabilirim ve pazar günü olmayayım diye dua ediyorum hafta sonu olmasın hafta arası olsun lütfen gerçi baya ağrım var biliyorum bencillik ama insan regli olunca canı bir şey yapmak istemiyor istese bile tuvaletti oydu buydu derdi çıkıyor uyuz oluyorum.
ama ben bu hafta çok güzel fotoğraflar çekmek istiyorum. o yüzden moralmende iyi olmam lazım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder