Pages

6 Mayıs 2012 Pazar

evet bu gün ileri fotoğrafçılık kursumuzun ilk dersine başladık.
ama dersten önce ilginç bir kurs grubuyuz var bunu belirteyim hem zengin hem fakirlerden oluşan bir grubuz buda bazı açılardan durumu ilginç yapıyor...
köln'de yaşayan bir hatun var geçenlerdede bahsettim herhalde ilk derse sevgilisi ile geldi garibim ders bitene kadar 4 saatten fazla kızı bekledi. vay be ne erkekler var. harunun manyak güzel bir audisi var.
ilk derse gelen ama sonraki derslere gelmeyen tıp fakültesi öğrencimiz var hatun diğer derslere gelmediydi meğerse yurt dışında ailesi ile gezideymiş prag'a gitmiş.bizim hoca gelecek hafta sonu prag'a gidiyor ona görülecek yerleri tavsiye etti.
ben ve kardeşim orta sınıfız geri kalan bir kaç arkadaşta muallakta....
neyde bugün önce zoom in zoom out'u yaptık lakin tripod olmadan dengeye bozduğum için odak noktası kaymalarına rağmen iyi oldu. afrikalı zenci bir çifti çektik. evlenmek için kiliseye gidiyorlardı fena değildi ama tam olmadı.
sonra pan tekniğini denedik ama o tam bir fiyasko oldu... tripod olmayınca ve zamanlama kötü olunca çıkmıyor, bazen oldu bazen olmadı.
sonra panaroma fotoğrafı denedik. fotoğraflar olduda bu seferde birleşme yerlerini az ayarlamışız panaroma olmadı.
neyse kurs iki gibi bitti bende sonra hemen beyoğluna çıktım. fitaşa gittim. yenilmezlere 15:00 seansına bilet aldım. film manyak güzeldi. acayip espriliydi. iron man tony stark öldürdü beni gülmekten. en bombasıda loki hulk'un karşısına geçip ben tanrıyım bana bir şey yapamazsın demesinin ardından hulk lokiyi ayağından yakalayıp bir sağ bir sola yere vurdu vurdu. en son işi bittiğinde lokiden ah diye bir ses çıktı hulk'ta çılız tanrı dedi ve bütün salon tüm bu sahne boyunca gülmekten yarıldı.
film güzeldi. hem görsel olarak hem hikaye olarak. ayrıca araya serpiştirilen espiriler filme çok yakışmıştı. captan amerika, iron man, hulk, hawk, thor ve karaduldan oluşan ekip gerçekten süperdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder