Pages

13 Mayıs 2012 Pazar

bu gün anneler günü ve bende bir çoğumuz gibi bu gün anneme hediyeler ve çiçekler aldım.
peki hakkını ödeyebilirmiyim hayır...
hayatım boyunca bir çok kez babamsız bir hayata katlanabileceğimi düşündüm ama annemsiz bir hayata
sudan çıkmış balığa döneceğimden katlanamam.
bazen kızsamda, üzsemde onu, çoğu zaman biliyorum ki onun sevgisi karşılıksız ve sınırsız.
seni seviyorum annem bu sefer sana bir hediye aldım ama gelecek sene kendi çektiğim bir resmi vericem sana bizi hatırlatacak bir şey
bir hayalin var ve bir gün ben o hayalini gerçekletirmeni sağlaryabilirsem bu dünyada ki en mutlu kişi ben olucam
hacca ne kadar gitmek istediğini o toprağa yüz sürmek istediğini peygamberimizi görmek istediğini biliyorum. o yüzden
ya seni oraya göndericem, ya seninle gidicem, yada senin için hazır olmasam bile ben gidicem ama en büyük isteğim sen hazır olduğunda gitmeni sağlamak
bu yazıyı asla okumayacaksın kısmet olurda belki beraber gideriz anam
göstremesemde seni seviyorum anam ellerinden öperim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder