Pages

11 Nisan 2012 Çarşamba

yeni formatlı bloğuma ilk yazım bu, biraz farklı ve alışması zor ama neyse herşey bize kolaylık olsun diye...
bu gün yeni bir okuyucum oldu. kendileri mod'luk yaptığım fan sitesinin bir üyesi sağolsun görmüş bilgilerimden bloğumu gelmiş okumuş.
hoş geldin diyorum tekrardan.
evet haftanın konusu cumartesi ve pazartesi yatırılan kredi kartlarından sonra maalesef küçük bir tepecik durumunda ki borçlarım bir şeyleri yalnış hesapladım ama neyi anlamadım.
açılmışım biraz, toparlanır ama biraz zaman alacak. tabii bir de şu fotoğrafçılık sevdam için alışveriş işine bir süre ara verirsem daha iyi olacak neyse bununla ilgili son alışverişim kurs'a bu hafta sonu yapılacak ödeme olacak... umarım...
uyuz oluyorum takipçisi olduğum profesyonel fotoğrafçılık sitesindeki fotoğraflara bakıyorum birde kendi çektiklerime ve üç sonucu varıyorum. 1 ben bu işi bilmiyorum ki bunu öğrenmek adına kursa gidicem, 2 yetenek sıfır 3 bende göz yok çünkü çekerken çok keyif aldığım fotoğrafları sonradan baktığımda beğenemiyorum. öğrenmem ve bolca çekim yapmam lazım..
ha birde isyanım var. pazar günü kurs ertelendiği için kendimizi attık sultanahmet meydanına kardeşimle program yaptık. önce topkapı sarayına gidicez orası kesmez ise ayasofya, yerebatan yapacaz diye nerdeeeee
topkapı sarayının önünde bin kişi vardı kuyrukta dedik müze kart alalım onun içinde aynı sıraya girmemiz lazımmış oradan ayasofya yaptık orasıda öyle en son yere batan sarnıcıda patlayınca sultanahmet camine gidelim dedik iç mekan çekeriz oradada namaz saatine denk geldik. sağda solda bir kaç kare çektik sonra sirkeciye indik. tren garında biraz çekim yaptık.
alışverişide eksik etmedik, makineyi alırken aldığımız çanta ufak geldiğinden yeni bir çanta aldık.
ben kesinlikle bir işe merak sardımı durdurulamayacak kadar kendini alışverişe kaptıran biriyim.
neyse oradan foruma gittim. güzel bir makarna yedim. aradığım kitabı bulamadım ama onun yerine farklı bir kitap alıp kendimi madoya attım ve yazın ilk dondurmasını yedim ki özlemişim, akşam da evime geldim. bütün gün gezmekten ve dizimin sakatlığından o kadar yorulmuşum ki zor kendime geldim...ha bu arada aldığım kitabı da çok sevdim...  lisa kleypas'den sevgim sana ait keyifli, akıcı ve güzeldi.
bu hafta sonu için plan yok varda yok kursumuz bir aksilik olmaz ise başlıyor ve ben buna çok seviniyorum çünkü umarım faydalı şeyler öğreneceğim...