Pages

12 Nisan 2012 Perşembe

fon da sezen aksu var şu anda ona ait bir şarkıyı dinliyorum.
bu gün ne yazmak istiyorum buna az önce karar verdim.
bu bloğu açtığımdan beri bir çok defa iyi ama en çok kötü anlarımda sıksık yazılarımda geçen bir arkadaşım bloğumu okumaya başladı....
ilk günden karşılaştığı şeyler karşısında pek memnun olduğunu sanmıyorum. küçük tatlı sataşmalar oldu ama olsun bir kısmını onun penceresinden hak etmiş olabilirim.
bu bloğa onunla ilgili bir çok şey yazdım bu güne kadar, bir çoğu ondan sakladığım gerçek düşüncelerimdi çünkü ben ne şekilde karşılık görürsem göreyim insanları kırmaktan korkarım, biliyorum belki bu gece belki yarın bu satırları okuyacak kafasında binlerce düşünce belirecek iyi veya kötü, beni hiç tanımadığını düşünecek, ya da küçümseyecek çünkü sadece kızgınlıklar değil yeri geldiğinde kıskançlıklar ve hayal kırıklıkları hatta dedikodular yazıldı buraya çünkü burası benim sırlarımın olduğu yerdi. beni az da olsa tanıyan ama çoğunun tanımadığı bir beni yazdığım yer.
burada yazılı olanlar dediğim gibi onu üzecek kızdıracak hatta belki bana kırılacak konuşmayacak bile ama kendimi ancak özgürce burada ifade edebildim. yazdıklarımdan pişmanlık duyacaksam yazmamın bir anlamı yoktu. içimi boşaltmaktı amacım ve ben ilk defa bu blogda tamamen dürüst davrandım dedimya acılarımı, anlayamadıklarımı, anlatamadıklarımı, kıskançlıklarımı yazdım.
bu yazıyı okuduktan sonra merakı daha da artacak arkasından daha eski yazıları bulup okuyacak biliyorum. ama okuduklarında sadece benle ilgili değil etrafımızda olan başkaları ile de ilgili gerçekler bulacak nasıl yorumlayacak bilmiyorum. beni anlayacakmı  onuda bilmiyorum.
ya da en kötüsü okuyup neden yazdığımı merak etmek yerine içinde tıpkı benim bu güne kadar biriktirdiğim gibi saklayıp kuracakmı kendini
tercihler, tercihler....
konuşmayı uzun zamandır bıraktım onunla, şimdi hayal kırıklıklarımı nedenlerini konuşmamız için çok zaman bulabilirmiyiz bilmiyorum. en azından tartışmadan, kavga etmeden...

bu yazıyı  okurken bile şu anda eski yazılarımda kendin ve diğerleri ile igili yazdıklarımı merak ediyor ve hatta arıyorsundur ama dediğim gibi kaçmak susmak yerine yüzleşeceksen oku ama bunu yapmayıp başkaları gibi susup yarın öbürgün bana karşı kullanmak için beyninin bir kenarına koyacaksan ya da o veya bu şekilde aramıza sokacaksan vazgeç....
bir zamanlar aynı şirkette ama farklı yerlerde bile böyle bir durum yeterince katlanılmaz olmuştu şimdi 15 m2 lik bir ofiste daha saçma olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder