Pages

22 Nisan 2012 Pazar

selam
haftanın kısa bir özetini geçelim
pek bir şey olmadı her şey belirli bir şekilde gidiyor hayatımda
bu arada diyete başladım bir haftada iki kilo kadar verdim.
oda nereden çıktı derseniz dizimi sakatladım sanırım taşıdığı ağırlığa artık dayanamadı
veeee en sonunda beni yarı yolda bıraktı şimdi biraz daha iyi umarım en kısa sürede düzelecek
diyete devam edecekmiyim zaman gösterecek ama hiç bir şey yiyememek çok kötü
goldaştan en sonunda yüzüğümü aldım sağolsundan hem enden hem boydan büyütmüşler bir şeye benzemiş
gerçi benzemeseydide iade edecektim zaten neyde
kursun ikinci haftasını geride bıraktık bugün geçen hafta öğrendiklerimizi tekrar ettik sonra yeni konulara geçtik
ışık, pozlama vesaire vesaire gelecek hafta gezi var bütün gün gezip fotoğraf çekicez hadi hayırlısı
şimdilik bu kadar yeni geldim yorgunum dinlenicem
by

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder