Pages

8 Haziran 2011 Çarşamba






kendimi tutamadım gene


biliyorsunuz diziler sezon sonuna geldi. hem yerli hem yabancı izlediğim bir çok dizi sezon finali yaptı. hal böyle oluncada nette izlenecek pek bir şey kalmadı.
sinema filmide pek gelmiyor bu aralar


bu yüzden çok ama çok sevdiğim benim için çok özel bir film olan (ki ben bu filmde brat pitt'e bir kerem daha aşık olmuştum) ihtiras rüzgarlarını izledim. halen daha gazete küpürünü ve biletin bende kalan nüshasını saklarım. (ilk aşık olduğum filmi vampirle söyleşiydi)


ama nasıl aşık olunmazki bence çektiği en güzel filmdi. tabii troy'a kadar ki o filmdede muhteşem ötesi olduğunu söyleyebilirim.


adam nerdeyse 50sine geldi hala muhteşem etkilenmemek elde değil.




bkz ihtiras rüzgarların bir poz. (bir adama uzun saç ancak bu kadar yakışır)



bkz. troy (yaktı geçti)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder