Pages

6 Haziran 2011 Pazartesi

hafta sonu etkinlikleri

cumartesi akşamı sinir katsayımı zıplatan bir lale devri izledim. izlerken annem babam evde olmayaydı. allah senin belanı versin çınar diye çığlıklar atıp akabinde ağzımdan daha beterleri çıkacaktı. toprağımızı ağlattın ya harbiden belayı hakettin. ama neyse paşam peşinden gidip getirecek kızı buda bir şeydir. ürgüpte süper çekimler olmuş havadisler o yönde umarım öyledir.

pazar gününü sokaklarda geçirdim. millet güneşi görmüş pikniğe çıkmış bizde saygıdeğer babam sayesinde küçükçekmece beşiktaş sahil hattında araba içinde güneşlendik 3 saat. insanın arabası olması bazı durumlarda gerçekten çekilmez. bazı yerde yemek yiyecek bir yer bulamadık. bazısında da arabayı bırakacak yer araba ile gezdik geldik.
ama beklediğim haber akşam geldiğinden ki o haber fatmagülün fragmanı, süper oldu. çok ama çok güzel bir fragman olmuş umarım tuzak değildir. bu fragmanları yapanlar varya neyi nereye koyacaklarını çok iyi biliyorlar meraktan öldürüyorlar sizi yada tahminlerinizi karman çorman ediyorlar sonunda hadiya diyorsun.
ben bu bölümde bir yakın temas hatta bir öpücük görür gibi oldum umarım haklı çıkarım.

ve pazar akşam sürprizi twilight saganın son kitabı breakıng dawn'ın 1.bölümünün trailer'ı mtv'de yayınlandı.
trailer güzel gözüküyor ama ilk bölüm hariç diğer iki bölümün trailerlarından sonra filmlerde aradığımı bulamadığımdan bu tariler'a karşıda biraz soğuğum hatta hayal kırıklığı olmasın diye izlemeyeceğim diyorum ama kendimi tutamıyorum.

şimdilik bu kadar sonra görüşürüz blogcanlar.

ha bu arada kredi kartının dibine vuran ben x man fırstclass gösterime girmesine rağmen ben gidemiyorum.....

kısmet transformers'a bu aralar aksiyona taktım allah sonumuzu hayır etsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder