Pages

13 Şubat 2013 Çarşamba

gene darlandım be blogcan
gene babam yüzünden iğrenç bir gece ve gün geçiriyorum
düşünüyorum bazen ben ne günah işledim de bana babamı verdin cehennemi yaşarken gösteriyorsun bana, kendimi de avutuyorum bir yandan herhalde diyorum cehennemi burada yaşıyorum ölünce direk cennetine alacaksın beni....
iş yerindeki arkadaşımın doğum günü bugün her zamanki gibi mesai saatinden sonra gideceğimden akşamda tuttum babama dedim ben arkadaşıma gidecem diye bir başladı söylenmeye bütün gün berabersiniz oydu buydu saydı saydı durdu bende en sonunda gitmiyorum ya dedim
sonrada bütün gece sinirden uyuyamadım sabah karşı dalmışım nasıl uyudum onu bile hatırlamıyorum her tarafım çizik dolu son dönemlerde stres ve sıkıntıdan kaşınıyorum, hormon tedavisi görüyorum varda var yani ama babam benim hayatımda olduğu sürece ben nasıl iyileşicem onu bilmiyorum..
insanlara beni rezil ettiği kalmıyor gibi kendimde de nefret ediyorum onun yüzünden, ondan zaten nefret ediyorum allah günah yazsın yazmasın insanlar hor görsün görmesin bazen ölsede kurtulsak diye dua ediyorum ama nafile bu gidişle ben ölecem ama o kazık dikecek anladım
allah benim belamı veriyor böyle
bazende dua ediyorum allahım benim canımı al diye ver bir dert diyorum al canımı yoksa
yaa zaten ben en sonunda bir gün ölürsem babam yüzünden ölcem anladım ya kendimi ya onu öldürecem kesin...
gece uzun uzun düşündüm gün gelse evlencek olsam düğünüme çağıracağım bir tane arkadaşım yok insanın annesi babası bu kadarmı olur ya evime bir arkadaşımı davet edemiyorum çünkü babam bütün gün evde bir arkadaşıma gidemiyorum babam izin vermiyor eee gel gitte olmayınca kopuyor bağlar bazen sırf bu yüzden evlensem diyorum babamdan biraz daha anlayışlı biri ile karşılaşacağımı bilsem gözüm kapalı evlenicem ama daha beterine denk gelirim bende ki şansla o yüzden cesaret edemiyorum.
hayatım boyunca evlenmemek benim suçumdu ama kimse sormadı neden diye
kardeşim bel fıtığından ameliyat oldu sanki paramız yokmuş gibi gittik devlet hastanesinde yaptırdık. ama başarısız oldu şimdi bir daha olacak aklım çıkıyor bir şey olacak diye ama annemle babamda para gidecek diye aklı çıkıyor gün olsun harman olsun derler ya eskiler çıkacak bunların hepsinin acısı az kaldı dakikalar sayıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder