Pages

7 Aralık 2012 Cuma

evet ve düğün bitti.....
biraz sıkıntılı oldu, hava koşulları baya zorladı ama bitti....
yeni evliler tatilde biz geride kalanlarda soğuk havanın nimetlerinden faydalanıyoruz
tanrım gerçekten çok soğuk...
neyse genel bir özet gerekirse perşembe öğlen işten çıkıp koşarak kuaföre gittim. hazırlanmam zaman alsada vaktinde eve geldim.
dağınık güzel bir topuz yaptırdım. hatta gaza gelip kirpik bile taktırdım
resim varmı bildiğim kadarı ile yok
kına güzel geçti asıl bomba düğün günü patladı sabaha müthiş berbat bir hava ile günaydın dedik
kuaföre gittim saçlarım yapıldı ha bu arada m3 kuföre ve serkana teşekkür ederim gerçekten saç da makyaj da gece yarısına kadar dayandı hatta daha uzun...
koşa koşa 11 de kuaförden çıkıp eve vardım eve girmeden arabaya atlayıp gelini almak
üzere kuaföre gittik
havanın yağmurlu olması bütün planları bozdu. açık alanda yapılacak fotoğraf çekimi iptal oldu. kiraladığı kapalı alan patladı bizde şehrin bir ucundan diğer ucuna fotoğraf çektirmeye geldik.
koç müzesinde iki saatlik bir çekim yaptık ama onun yazısı birazdan 14: 30 da çıktık oradan ve saat 17: 30 da ancak eve vardık.
bütün planlarımız suya düştü. hesapta gelini eve bir saatte bırakacak eve dönecek annemleri alacak gelin alıya gidecek tekrar eve dönüp gelini bizim evden çıkaracaktık ama ancak salona saatinde yetişebildik.
düğün güzel geçti eğlenceliydi
kısaca hazırlıklarımıza değdi oyandık zıpladık eğlendik...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder