Pages

2 Ekim 2012 Salı

mucizeler

mucizeler ne mi judıth mcnaguht'un westmoreland serisinin son kitabı clayton ve stephan'ın hem arkadaşı hemde en büyük rakipleri olan nıcholas duville'in hikayesi
uzun zamandır bir allahın kulunun çevirmesi için bilgisayarımda sakladığım ve bu gece üyesi olduğum bir forumda görünce direk için daldığım bir romandı. aslında bir küçük romandı.
roman beni ne kadar heyecanlandırmış olsada sonuç tam bir hüsrandı. jm'nin detaycılığını, anlatımını, karakterlerini, nüktedanlığını hatta karakterlerinin nüktedanlığını seven ben tam bir şok yaşadım.
jm bu hikayeyi o kadar kısa o kadar kısa yazmış ki okuyan biri sayfaların arasının karıştırıp kitaptan sayfalar mı koparıldı acaba diye araştırmaktan kendini alamaz. sanki bir özetti. hızlı bir giriş özensiz ve detaysız bir gelişme bölümü ve kısacık bir final
olurmu ya jm yapılırmı bu nick'e onun alaycılığını, hazır cevaplığını, nüktelerini, zekasını göstermeyen bu kadar detaysız bir hikaye olurmu. onun iki güzel kadına gönlünü kaptırdıktan sonra aşık olduğu  kadını kısacık detaylarla anlatmak olurmu..
o kadına nasıl aşık olduğunu anlatmadan kısaca bütün hikayeyi detaylandırmadan olurmu of of of darlandım valla
neler bekledim ben neler ama boşa çıktı
sevgili jm harcadın nick'i

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder