Pages

2 Eylül 2013 Pazartesi

sonsuzluğa br mesajım var blogcan

31 ağustos 2013 benim için hayatımda geçirdiğim en güzel gecelerden ilk onuna girecek bir gece oldu. cemil topuzlu harbiye açık hava sahnesinde canlı canlı TARKAN izledim.
ve kelimenin tam tabiri ile muhteşemdi.
hikayenin başına gidecek olursak aslında geçen sene gitmek istemiş ama bilet bulamamıştık. bayrama iki gün varken biletix'te biletlerin yakında satışa çıkacağına dair bir haber gördük,  tabii ben durur mu yum her gün kontrol ederim derken arife gününde ancak işten güçten fırsat bulup gece bakabildim ve vala biletler satışta, bayramın birinci gününde milleti evde bırakıp biletix'in kapısına dayandım. ve aldım. bütçeme uygun güzel bir yerden aldım. ama şimdi konseri canlı seyreden biri olarak biraz daha paraya kıyıp sahne önünden izleseymişiz muhteşem olacakmış. daha şimdiden planlar yapıldı gelecek sene en önde olacağız allah izin verirse...
neyse büyük gün geldi. heyecan felan yoktu sıradan dı aslında ta ki konser alanına gidip yerimize geçinceye ve tarkan rahmetli Aysel Gürel'in firuzesi ile ortalığı yıkıncaya kadar onu ilk gördüğüm an kayışı koparmışım.
uzun yıllar sonra ona bir kere daha aşık oldum. muhteşem bir konserdi bütün gece başta firuze, kır zircilerini, kuzu kuzu, hatasız kul olmaz, öp ve daha bir çok güzel şarkıdan oluşan eski ve yeni yirmi den fazla şarkısını onunla beraber bağıra çağıra söyledim, ellerim alkışlamaktan kıpkırmızı olup şişti, ayaklarımın babetler olmasına rağmen hoplayıp, zıplamaktan ve dans etmekten ne kadar şiştiğini ancak ertesi sabah anladım ellerim hala ağrıyor, sesim şimdi daha iyi sabah travestiler gibi çıkıyordu.
harika keyifli müthiş bir deşarj yaşadım şimdi diyorum ki keşke her gece izleseymişim keşke her gece duysam o muhteşem sesini ama bir daha ki seferi dört gözle bekliyorum. o gece bana bütün dertlerimi sıkıntılarımı unutturduğu için ona minnettarım bu kadar zevkli ve bu kadar güzel olacağını düşünmemiştim. şimdi anlıyorum 35 yaşında bir kadın olarak çok şey kaçırmışım keşke daha önce gitseymişim.
iki kere sahneye geri çağırdık, hatta bize veda etmeden yağmur yağmadığı için çok şanslı olduğunu söyledi ama bilmediği bir şey vardı ben dahil orada olan bir çok kişi onu o sahnede olduğu sürece şakır şakır yağmur altında bile dinlerdik.
seni seviyorum ve gelecek sene seni daha yakından görüp tekrar deşarj olmak için harbiyede buluşmak üzere hem yeni şarkılarını canlı canlı dinleme şansımızda olacak malum yeni cd'si  seneye elimizde olacak mış

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder